Anunt participare licitatie deschisa servicii de amenajare fond forestier

ANUNT DE PARTICIPARE LA LICITATIE DESCHISA

ACHIZITIE SERVICII ANEXA 2B

 

  1. AUTORITATEA CONTRACTANTA: Regia Publica Locala a Padurilor “PIATRA CRAIULUI” R.A., cu sediul in Judetul Brasov, Oras Zarnesti, Str. Postavarului, nr. 5, tel/fax 0268/223007, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  2. PROCEDURA DE ATRIBUIRE APLICATA: Licitatie publica deschisa, finalizata prin incheirea unui contract de achizit publica.
  3. LOCUL PRESTARII SERVICIILOR: Fond forestier administrat de catre RPLP Piatra Craiului RA
  4. CATEGORIA SI DESCRIEREA SERVICIILOR: Servicii de amenajare fond forestier administrat de catre RPLP Piatra Craiului RA, cod CPV: 7.7.2.3.1.4.0.0.-2.
  5. CANTITATEA SERVICIILOR: Fond forestier proprietate publica a Orasului Zarnesti, a comunei Poiana Marului, comunei Vulcan, proprietate privata a Parohiei Ortodoxe Zarnesti, si persoane fizice Zarnesti, aflat in administrarea RPLP Piatra Craiului RA.
  6. Achizitionare servicii similare: nu este cazul
  7. Acord cadru: Nu este cazul
  8. Divizare pe loturi: nu este cazul
  9. DURATA CONTRACTULUI: 24 luni
  10. VALOAREA ESTIMATA: 820.000,00 lei fara TVA
  11. Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: nu se accepta depunerea de oferte alternative
  12. Solicitare documentatie: documentatie disponibila integral pe site-ul AC, www.rplp-piatracraiului.ro, sau de la sediul institutiei (pct. 1), birou achizitii publice, zilnic intre orele 8.00-16.00, distribuita in mod gratuit
  13. Termen limita de primire a ofertelor: 13.03.2013, ora 10.00
  14. Adresa la care se transmit: Sediul AC (pct 1)
  15. Limba de redactare a ofertelor: Romana
  16. Data ora si locul deschiderii ofertelor: sediul AC, 13.03.2013, ora 11.00
  17. Garantii solicitate: garantie de participare in cuantum de 1,2% din valoarea estimata a contractului, respectiv 9.840,00 lei (modalitatea de constituire conform Fisei de date)
  18. Modalitati de finantare: Buget propriu
  19. Criterii de calificare: conform Fisei de date (se vor respecta integral cerintele )
  20. Perioada de valabilitate a ofertei: 90 zile
  21. Criteriu de atribuire: “pretul cel mai scazut”
  22. Alte informatii: cu privire la DEPO prin solicitare de clarificare. Descarca documentatia aici

 

 

 

Nume  si  prenume

Functia

Data

Semnatura

Verificat

Banciu Ionut Sorin

Inginer  Sef

01.03.2013

 

Intocmit

Nagy Alina Petronela

Responsabil achizitii

01.03.2013