ANUNT DE PARTICIPARE LA LICITATIE DESCHISA

Nr. 612 din 07/02/2014

 

ANUNT DE PARTICIPARE LA LICITATIE DESCHISA

ACHIZITIE SERVICII ANEXA 2B

 

  1. AUTORITATEA CONTRACTANTA: Regia Publica Locala a Padurilor “PIATRA CRAIULUI” R.A., cu sediul in Judetul Brasov, Oras Zarnesti, Str. Postavarului, nr. 5, tel/fax 0268/223007, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ;  site: www.rplp-piatracraiului.ro
  2. PROCEDURADEATRIBUIRE APLICATA: Licitatie publica deschisa, finalizata prin incheirea unui contract de achizit publica.
  3. LOCUL PRESTARII SERVICIILOR: Fond forestier administrat de catre RPLP Piatra Craiului RA
  4. CATEGORIA SI DESCRIEREA SERVICIILOR: Servicii silvice - taieri de ingrijire, impaduriri integrale si completari, lucrari de intretinere a regenerarilor si ARN, punere in valoare, protectia padurilor, intretinere culturi in pepiniere si solarii, categoria 27 din Anexa 2B la HG 34/19.04.2006 cod CPV: 77231600-4, 77200000-2, 77231800-6, 77231400-2.
  5. CANTITATEA SERVICIILOR: Lista de cantitati orare este prezentata ca anexa la Caietul de sarcini.
  6. Achizitionare servicii similare: nu este cazul
  7. Acord cadru: Nu este cazul
  8. Divizare pe loturi: nu este cazul
  9. DURATA CONTRACTULUI: 11 luni
  10. VALOAREA ESTIMATA: 1.095.700,00 lei fara TVA
  11. Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: nu se accepta depunerea de oferte alternative
  12. Solicitare documentatie: documentatie disponibila integral la sediul institutiei (pct. 1), birou achizitii publice, zilnic pana la data de 13.02.2014 intre orele 8.00-16.00, distribuita in mod gratuit
  13. Termen limita de primire a ofertelor:  18/02/2014, ora 10.00
  14. Adresa la care se transmit: Sediul AC (pct 1)
  15. Limba de redactare a ofertelor: Romana
  16. Data ora si locul deschiderii ofertelor: sediul AC, 18/02/2014, ora 11.00
  17. Garantii solicitate: garantie de participare in cuantum de 1,2% din valoarea estimata a contractului, respectiv 13.148,40 lei (modalitatea de constituire conform Fisei de date)
  18. Modalitati de finantare: Buget propriu
  19. Criterii de calificare: conform Fisei de date (se vor respecta integral cerintele )
  20. Perioada de valabilitate a ofertei: 90 zile
  21. Criteriu de atribuire: “pretul cel mai scazut”
  22. Alte informatii: cu privire la DEPO prin solicitare de clarificare, raspunsurile se vor transmite pana cel tarziu la data de 14.02.2014.